هر اقدام بزرگ ابتدا محال به نظر می رسد.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵
خانه » سرگرمی » دانستنی ها » تمرین هایی برای از بین بردن غیغب

تمرین هایی برای از بین بردن غیغب

حرکات و تمرین هایی برای از بین بردن غیغب

تمرین هایی برای از بین بردن غیغب

حتما می دانید که دو سمت چانه محل خوبی برای ذخیره چربی های مازاد بدن هستند که پس از مدتی به شکل غبغب با آویزان شدن دو سمت آرواره ها خود را نشان می دهد.

روزانه می توانید در دو نوبت این نرمش ها را برای بهبود ظاهر دو سمت چانه انجام دهید.

۱-صاف بنشینید.سرتان را عقب بکشید و نگاهتان به سقف باشد.در حالیکه لبهایتان کاملا بسته اند,سعی در حرکات هنگام جویدن را انجام دهید.در این حال حس میکنید عضلات گردن و اطراف گلویتان فعال و درگیر می شوند.این نرمش را ۲۰ بار تکرار کنید.

۲-طوری به شکل طاق باز روی تخت بخوابید که سرتان از ناحیه گردن از یک سمت تخت آویزان شود.به آرامی سرتان را بالا بیاورید و به سمت قفسه ی سینه تان نگه دارید.در همین حالت تا ۱۰ بشماریید,سرتان را به آرامی آزاد کنید و به سمت عقب و حالت اولیه اش برگردانید.این نرمش را ۵بار انجام دهید.

۳-صاف بنشینید و صورتتان را به سمت جلو ببرید.در حالیکه لب هایتان بسته است , سعی کنید دندانهایتان را از هم فاصله بدهید ;طوریکه آرواره هایتان به سمت بالا و پایین بروند.تا ۱۰ بشمارید و دوباره به حالت اول برگردید.این تمرین را ۵بار تکرار کنید.

۴-صاف بنشینید و سرتان را تا جایی که می توانید به عقب خم کنید.در این حالت چند بار دهانتان را کاملا باز و بسته کنید تا کشیدگی ماهیچه های گردن و صورت خود را حس کنید

اشتراک گذاری مطلب
ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه


خرید کریو خرید فیلتر شکن انجام پایان نامه ارشد
خرید وی پی ان خرید کریو خرید vpn
استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع امکانپذیر است. این سایت ثبت شده در ستاد ساماندهی وزارت ارشاد اسلامی میباشد و تمام فعالیت های این سایت طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد. - طراحی شده توسط پارس تمز